sobota, 6 marca 2010

Now it's just too late...

Tytuł posta, taki a nie inny, bo mi w głowie ciągle Simple Plan ;) Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale musiałam wszystko poprzerzucac na nowy komputer i zajęło mi to trochę czasu ;) Także zaległy outfit dzisiaj daję. Prosty, bo szłam tego dnia na zakupy, a po prostu do szału doprowadza mnie zdejmowanie z siebie miliona rzeczy w każdej przymierzalni. Najbardziej chyba ze wszystkiego podobają mi się moje skarpetki, które odgrywają jakże ważną rolę w całym stroju ;P Wart uwagi jest też zegarek - naszyjnik, który nadaje się też do noszenia jako broszka, a kardigan w odcieniu cappucino ostatnio był moim małym must have ;) A na koniec zdjęcie moje z dnia dzisiejszego w bluzce w delikatne kropeczki, która przyciągała ostrość aparatu i nijak nie mogłam ustawić jej na twarz ;)


nie pytajcie, czemu owijam się w firankę, powiem od razu - nie wiem :P
jedne z moich ulubionych perfum - Versace Cristal Noir
cardigan, tshirt, socks: H&M | necklace : no name | jeggins: Kapp Ahl | bag: no name | band with bow - H&M Young

bonusowo:
i książka, którą aktualnie czytam ;)
blouse : Orsay | pearls: Cubus

10 komentarzy:

  1. Boskie rajtki! Można wiedzieć po ile je kupiłaś i jak dawno temu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw i te skarpetki są słodkie :D
    Ostatnio kupiłam sobie eyeliner i próbuję nimi zrobić kreski, ale średnio mi wychodzi :p piszę o tym bo zauważyłam, że masz fajnie równe kreski tak poza tym bardzo ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysia - no własnie w tym problem, że to są skarpetki... sama poszukuję rajstop...
    lww - dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten koci bonus rozczulił mnie totalnie... słodziak :)
    Podoba mi się Twój zestaw, urocza kokardka i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Outfit niby prosty, ale ciagle fajny:) Super torebka go zdecydowanie podkręca !

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu szkoda, a już się napaliłam, że to rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie skarpetki :) I kolor Twojego sweterka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne rajstopy! :D I torebka strasznie mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  9. wisior jest przecudny. <3

    OdpowiedzUsuń