środa, 17 marca 2010

;)

Hm... Zdjęcia są robione w szkole, przepraszam za to xD. Znowu legginsy udające jeansy, w normalnych spodniach już prawie nie chodzę, do tego H&M'owa bluzka z 'twarzami' i szara bluzo-marynarka, która się na tych zdjęciach trochę... zdeformowała? I jestem totalnie zachwycona moją nową torbą z sh, mogłaby być trochę większa, bo w tej ledwo wszystko mi się mieści ;)


hahaha, moja twarz jaki fail ;P
kiedys dodam lepsze zdjęcie tego wisiorka ;)
blazer - sh | blouse - H&M | jeggins: Cubus | boots: New Yorker | bag: sh | rings: India shop | bracelet, earrings, necklace: DIY

15 komentarzy:

  1. rewelacja , podoba mi się torba

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba no i te kolczyki takie apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No torba jest super. Ale koszulka to już w ogóle, tylko żałuję że mają je takie krótkie w tym h&m.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj widzę bardziej butowniczo:) I torba świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the jewelry! Very nice

    OdpowiedzUsuń
  6. Very cool outfit, love your shirt and jewels!!
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. oo super torbę upolowałaś w SH :)robisz świetnie ta biżuterie !

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jestem zachwycona twoimi butami :) cała reszta też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie zastanawiam się nad kupnem jegginsów, wszyscy je zachwalają i sama widzę w nich wiwle zalet, ale nie do końca jakoś mogę się przekonać czy to aby na pewno dla mnie...


    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie tu u ciebie super blog strasznie mi się tu podoba i będę oczywiście obserwować!
    Zapraszam na mój mam nadzieje że ci się spodoba również jak mi tu u ciebie...www.PaulesSs.com
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie tu u ciebie super blog strasznie mi się tu podoba i będę oczywiście obserwować!
    Zapraszam na mój mam nadzieje że ci się spodoba również jak mi tu u ciebie...www.PaulesSs.com
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love those boots and all your accessories!

    OdpowiedzUsuń
  13. i like this look :)


    Thanks to follow :)

    xx

    Candy

    OdpowiedzUsuń