piątek, 26 lutego 2010

Spring!

postanowiłam pochwalić się kolejnym koteczkiem, tego chyba jeszcze tu nie było ;)
Wiosnę czuć w powietrzu, więc i mój strój jakiś taki bardziej wiosenny. Na początku myślałam, że tą długą koszulę będę nosić tylko latem, ale stwierdziłam, że ze skinny jeans'ami wygląda całkiem nieźle ;) Wieczorem wybieram się na maraton Złotych Globów (Bękarty Wojny, Kac Vegas i Sherlock Holmes) do kina, więc outfit musi być całkiem wygodny, żeby przesiedzieć całą noc w kinie. Zdjęcia znów są poniżej jakiegokolwiek poziomu, ale obiecuję poprawę, w niedzielę powinnam mieć przyzwoite wreszcie ;)


mojej mamie udało się zdobyć już pierwsze truskawki, wiadomo - modyfikowane itp, no ale jednak! (co z tego, że smakowały bardziej jak jabłka, niż truskawki ;P)

shirt : Stradivarius | pearls : Cubus | bracelet : Bijou Brigitte | necklace: mum's closet | belt, bag : Orsay | socks: V&D

12 komentarzy:

  1. koszula świetna!:)i ogólnie cały zestaw , jak zwykle z resztą:D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm truskawki :)
    Lubię takie dłuższe koszule

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też już jadłam. chemiczne że pewnie wyrośnie mi trzecie oko, ale.. co mi tam xd


    kot wprost nieziemski.~!!

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama kiedys miala truskawki w ogordku-te smakowaly przepysznie, slcznego masz tego kota!! a co do koszuli to jestem na tak,bo sama ma podobna, milo i wygodnie sie w nich chodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe to pierwsze foto :) Masz boskiego kota :)
    Torba i pasek <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam rosyjskiego niebieskiego kota,a konkretnie to kotkę-Fionę:):).Boskie są nieprawdaż??Pozdrawiam-Olga

    OdpowiedzUsuń
  7. a jakie buty do tego miałaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. OK - 'Naznaczoną' PC i Kirstin Cast ;)
    Olga - zdecydowanie boskie ;) i chyba jedne z najmądrzejszych i najbardziej sprytnych kotów ;)
    Anonimowy - te z New Yorkera http://1.bp.blogspot.com/_drF5H1-UYjg/S182yj_t4aI/AAAAAAAACDY/9avBE8Ap0xk/s1600-h/uty.jpg , bo nie mogłam założyc na jakimś dużym obcasie, bo by mi nogi zwiędły po tylu godzinach siedzenia w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękny kot! Stylizacja jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  10. koteczek bosssssski!!!
    bardzo mi się podoba Twoja koszula, makijaż i TRUSKAWKi! :D

    OdpowiedzUsuń