poniedziałek, 15 lutego 2010

flowerpower!

Kolejny post ze spódnicą w kwiaty, ale nie tą samą ;) Mam słabość do nich naprawdę. Do spódnicy zwykła bokserka i naszyjnik z Cubusa, który kupiłam na przecenie, moje ukochane bolerko pasujące niemal do wszystkiego i moje nowe buty ;) Na chodzenie w nich muszę poczekać do wiosny. Są zamszowe i nie chcę, żeby się zepsuły od soli, a poza tym, gdy chodzę w nich po choćby najmniejszej warstwie śniegu czuję się jak na lodowisku. Mimo dwunastocentymetrowego obcasa, chodzi mi się w nich naprawdę wygodnie ;)
z góry przepraszam też za jakość zdjęć, ale robiłam je wręcz po ciemku, gdyż niespodziewanie udałam się na rajd po second-handach, obłowiłam się, zdjęcia - wkrótce! :)


Post with flower skirt again, but not the same! And my new high heels! <3 They are very comfortable :) I'm sorry for my pictures quality, but I made them at afternoon, and it was dark : < Today I go to some second-hand shops, pictures - coming soon! 

moje nowe liściaste kolczyki ;)
miętowe paznokcie ;)
skirt, cardigan: H&M | shoes : Dee Zee | necklace : Cubus | blouse : Forever 18 | bag : Orsay | earrings : India shop

19 komentarzy:

  1. Spodnica i naszyjnik bardzo mi sie padobaja

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci szczerze industriala. Wszystkie Twoje buty wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatowa spódniczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wyglądasz ślicznie w tych kwiatkach no ! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica ta jest wręcz cudowna.
    przymierzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You are beautiful! That skirt is gorgeous too, and I love how you paired it with gray tights


    XOXO love always !@!
    hope to hear from you :)
    http://flyingakite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty bardzo mi się podobają, niestety nie umiem chodzić na takich obcasach :( Spódnica ładna, ale sprawia wrażenie jakby była z młodszej siostry - nie przepadam za tą długością. Podobają mi się też kolczyki. A właśnie, jak ucho? Goi się? Czy nadal boli?
    Ag.

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna spodniczka i oczywiscie buciki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. urzekła mnie liściasta biżu i botki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ag. - trochę boli, ale już jest lepiej, goi się ;) Pewnie za ok. tydzień, bd mogła już spać na drugim boku ;P

    thnx everybody! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. tak zdecydowanie, cały jest extra, ale nie wszystko razem, no ale to nie ja robiłam ;]

    świetnie leży na tobie ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wytypowałam Cię to zabawy Kreativ Blogger "7 prawd o sobie". Dobrej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O Magdaleno piękna dziewczyno-bardzo fajne stylizycje, mnóstwo ślicznych drobiazgów...ale uśmiechnij się trochę zamiast ciągłego częstowania widzów miną w dzióbek;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica jest niesamowita, u mnie w h&m jeszcze jej nie ma, a szkoda bo ciekawa jestem jak bym w niej wyglądała, ale tobie z pewnością jest ładnie:)
    Natalia www.yourownstyle.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy - wtf? jaki dziubek? oO"

    OdpowiedzUsuń
  16. ten zestaw jest wprost idealny!!
    spódnica, buty, wisior są mega!!
    uwielbiam kwiaty także ich w szafie według mnie nigdy za wiele:)

    OdpowiedzUsuń