środa, 2 grudnia 2009

marynareczka

Nie dalej jak wczoraj nabyłam tą cudowną marynarkę, jest po prostu świetna. Wiem, że jest to dość popularny krój w chwili obecnej, ale nie przestaję się zachwycać. Połączyłam ją ze zwykłym, kultowym wręcz t-shirtem z napisem I <3 NY i trochę luźniejszymi spodniami. Do tego buty z kolekcji sygnowanej przez Anję Rubik, niestety, nie udało mi się zrobić im dzisiaj zdjęcia. (Wszystkie są wykonywane w szkole ;P).


z koleżanką z klasy, Martą aka Wackiem ;)



marzyłam by mieć zdjęcie na tle... ściany? 
załapał się nawet kawałeczek mojej torby. ;)

marynarka / jacket : H&M
t-shirt: original from NY (gift from my friend)

spodnie / jeans: Troll

1 komentarz:

  1. Mnie rowniez bardzo sie podoba ten zestaw z niesmiertelna koszulka I love NY, co do tego ze kurtka w styl;u militarnym jest teraz popularna niemam watpliwosci ale swietnie na Tobie wyglada w takiej luznej stylizacji tak ze jak najbardziej na plus czekam na kolejne posty goraco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń