czwartek, 3 grudnia 2009

Pink akcent ;d

dzisiejszy dzień to szkoła, egzaminy, nauka, matma, nauka, matma. czyli trochę słabo. ubranie ogarnęłam na dzisiaj już wczoraj, więc w sumie chyba jest ok ;). Sukienka na ramię, trochę w greckim/rzymskim stylu, kojarzy mi się z togą, szary kardigan z kieszonkami, rajstopy w kolorze ecru, fuksjowy szaliczek i botki na obcasie, no i płaszczyk - całkiem przyzwoity look. Była też bransoletka, ale nie widać jej pod płaszczem. Kolekcji moich bransoletek poświęcę kiedyś osobny post (;.










płaszcz / coat: Orsay
szalik / scarf: Reserved
Sukienka / Dress: Cubus
Torba / Bag: Zara
Rajstopy / tights: Gatta (?)
Buty / Shoes: Quazi, Anja Rubik collection.

a na koniec cudowny płaszczyk mojej koleżanki - jednocześnie pani fotograf, który znalazła w lumpie i jestem nim totalnie zachwycona ;P




a teraz biegnę oglądać True Blood, który jest po prostu CUDOWNY!

5 komentarzy:

  1. Very nice outfit! This is so cute, and the studded boots are rad!! x

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna robota, genialnie, bardzo podobają mi się białe rajtki :) ja odwazyłam się ubrać białe jedynie na swój ślub ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. AMAZING OUTFIT! I love love ADORE love love your hair. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, buty z quazi, które bardzo chciałam :) Są odjechane, jeśli dorwę je na przecenie to nie odpuszczę... Mam nadzieję, że są wygodne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty ;) A True Blood uwielbiam! Ah, Eric... <3

    OdpowiedzUsuń