czwartek, 19 listopada 2009

początek . ( ;





no cóż, od czegoś trzeba zacząć, prawda? strasznie zainspirowały mnie polskie szafiarki, więc postanowiłam zostać jedną z nich. zobaczymy co z tego wyjdzie.
dzisiaj zarzucę zdjęciami z sesji z Wiktorią.
rajstopki w kolorze bardzo jasnego różu, bluzka w paski, spódnica, bolerko, botki - czego chcieć więcej? (; jeden z moich ulubionych zestawów.


cardigan, t-shirt: H&M
necklace: handmade from portugal
skirt: Straddivarius
tights: Gatta (?)
shoes: H&M.

19 komentarzy:

  1. Pokaż stópki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Stałaś się niewolnikiem własnych rzeczy, własnej alternatywy, która Cie rucha jak chce, jesteś własnością tego co kupisz, ocknij się lepiej dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  3. JESTEŚ TAKA ALTERNATYWNA, MAM OCHOTĘ PRZERŻNĄĆ CIE HUSQVARNA

    OdpowiedzUsuń
  4. do 'cudownego' anonimowego:
    1. nie jestem niewolnicą własnych rzeczy, haha
    one są moje, nie ja ich!
    2. uh, no tak, bo możesz wiedzieć, jaka jestem alternatywna prawda? ;> poza tym napisałam, że lubię alternatywną muzykę, a nie, że jestem alternatywna (; czytanie ze zrozumieniem beeeeejb!

    nie, nie pokażę stópek, a resztę obraźliwych komentarzy pokasowałam, bo cóż możecie o mnie wiedzieć, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Te stopy w bialych rajstopach musza byc pokazane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, Twoje zdjęcia i różne dane były zapostowane na jednym z anonimowych forum, ja jednak uważam, żeby olać te truchło bez życia, podobasz mi się bardzo, w sumie to Cie uwielbiam, uwielbiam Twoje ciuchy i styl bo wyraża Ciebie, zostan moją waifu. :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję (;
    a co to za forum? : >

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge Ci go podać ponieważ ograniczają tam ścisle prawa, musiałabyś pokazać cycki i te sprawy, takie zasady. Widze, że jesteś z moich okolic trójmiasta miło. Jakbyś szukała pomocy do zdjęć albo cokolwiek wal do mnie śmiało, uwielbiam Cie. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.insomnia.pl/ ale nie zobaczysz, bo jest w dziale zamkniętym.

    PS Biały rycerzu, myślisz, że ci się uda?

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda mi się podoba, w sumie już od dawna się w niej podkochuje tylko, że szkoda w takiej sytuacje mam okazje z nią porozmawiać.

    OdpowiedzUsuń
  11. I Magdo, to nie żadna insomnia tylko całkiem inna strona.


    uwielbiam Cie, Twój Rycerz. ;* Może kiedyś dam Ci znak kim jestem gdy zbiore się na odwagę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te rajstopy nie sa biale?
    Moze i jestem colorblind ale nie jesli chodzi o podstawowe kolory takie jak: bialy, czarny, niebieski, czerwony, zielony, zolty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. są bladoróżowe, w notce jest nawet napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. eh ja też uważam że sie jakos tak zatraciłaś w tych ciuchach
    "spomiędzy tych metek nie widać już ciebie"

    a tak czytając te posty to ktoś musi byc mega ciotą żeby zamiast pogadać wyżalać sie o podkochiwaniu w komentarzach -.-'

    tfuj Despi :*

    OdpowiedzUsuń
  15. spomiędzy metek? proszę bardzo, tylko połowa moich rzeczy jest kupowana w secondhandach...
    a nie zatraciłam się, to jest po prostu jedna z moich pasji, i może cel na przyszłość (;

    btw, ja nie oceniam, jak lubi, niech się wyżala ; )

    OdpowiedzUsuń