niedziela, 22 listopada 2009

biżuteria.

chodząc po Lizbonie, natknęłam się na zamku na cudowne stoisko z biżuterią. Pewna kobieta wyrabiała ją... z monet! Wycinała wzory i robiła z nich kolczyki i naszyjniki. Były monety prawie ze wszystkich krajów świata, z Polski również. Wszystkie były piękne, więc naprawdę trudno było się zdecydować... Ceny wahały się od 15 do 20 euro, więc nie mogłam pozwolić sobie na zakup wszystkiego ;P. oto na co się zdecydowałam :


kolczyki z koziołkami

naszyjnik z monety z Iraku
 
naszyjnik z monety z lamą <3

4 komentarze:

  1. ale pomysłowe!!!
    bardzo podoba mi się naszyjnik z lamą:)
    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne te naszyjniki, szczególnie z irackiej monety mi się podoba, sowją drogą bardzo ciekawi mi, jak wyglądały te z polskich monet :))

    OdpowiedzUsuń
  3. no ten iracki jest fajny
    generalnie dobry koncept

    tfuj Despi:*

    OdpowiedzUsuń